We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

My hubic 10TB account has been lost and I have no data


Alexis.d
09-08-2015, 05:59 PM
Hello,

Your request is under process and your hubiC account will be opened again as soon as possible.

Alexis

tobyone
09-04-2015, 01:08 PM
I am very tired of waiting for your customer services to respond to my complaints.
I have now credited the account with 5:05€ (Bon de commande n : 42467720) now please restore my data.
Do not think that I do this as i no longer want to be compensated for your mistakes. I still wish for at least ONE month of FREE service.
But you have me by the testicles. You have my data and my money.

I am not amused.

Toby.

tobyone
08-26-2015, 05:10 PM
Well thanks for your reply here on the forum.
I haven't received an email from you, I guess it must be blocked by my SPAM filter. Sorry.
I am trawling through heaps of junk mail trying to locate it, but I don't know your email address either. So it's like looking for a needle in a haystack.

Meanwhile you've blocked my account which i CAN'T access AGAIN.

Patiently yours.

Toby

xavierh
08-26-2015, 02:28 PM
Hello Toby,
I contacted you by email.
Thank you to answer to this email directly in order to simplify our conversation.

Have a good day.

tobyone
08-25-2015, 12:34 AM
Thank you / You restored my account and gave me access to my data.

Now tjhis month I have paid my bill again and you keep sending me rteminders about the 5.05€ outstanding (which has been paid)

HUBICEU191349

Attachment 488

xavierh
07-15-2015, 04:15 PM
Hello Toby,
That is exactly the problem!
The 25Go free account you have created again prevents us to reopen your paying account.
We are doing the necessary to reopen it as soon as possible.
Please to read the email that the advisor has sent to you.
Have a good day.
best regards,

tobyone
07-14-2015, 01:53 PM
Well I still don't have my account.....
do you realise that I logged in and set up another account which is blank as toby@tobyone.com ?
I don't need this second account, obviously.
Toby.

tobyone
07-13-2015, 06:12 PM
THANKS Toby.

xavierh
07-13-2015, 03:44 PM
Quote Originally Posted by tobyone
I am still waiting and still without data.

That does not bode well fr my "good day".

Toby.
Hello,
We apologise for the delay.
I confirm you your request is in progress and we will send you an email when your account will be reopened.
Have a good day and sorry for the inconvenience.
Best regards,

tobyone
07-10-2015, 08:11 PM
I am still waiting and still without data.

That does not bode well fr my "good day".

Toby.

xavierh
07-08-2015, 05:23 PM
Hello,

An advisor will contact you by email in order to check and fix your problem as soon as possible.
We apologize for the inconvenience.

Have a good day,
Best regards,

tobyone
07-07-2015, 04:36 PM
Attachment 464
This image is from my BANK it confirms payment of your invoice.

My life, my data, my hubiC
hubiC - https://hubic.com

Toby Baillon
Apartado 13
Puerto de la Cruz
38400
2015-06-19 08:29:45

Dear Customer,
The balance of your OVH account is currently -5.05 EUR.
This balance corresponds to the following invoices:
Invoice HUBICEU160388, outstanding balance: 5.05 EUR.
https://www.ovh.com/cgi-bin/order/bi...sswd=xxxxxxxxx
You must re-credit your account.
To do this, you can:
- either enter a payment method in your hubiC manager to enable us to automatically make the adjustment:
https://hubic.com/home
- either directly adjust the balance of your account at the following
address:

https://www.ovh.com/cgi-bin/order/di...rPassword=DuEw

In the case of non or incomplete payments, your hubiC account may be suspended as stated in our terms and conditions.


You can find all your bills in your hubiC manager.
https://hubic.com/home


The hubiC team