We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

La Team HUBIC ne vaut pas un clou

xavierh
02-11-2016, 12:55 PM
Quote Originally Posted by antoinelgd
Hi, Can you please respond by request waiting for an answer for days?
Thanks in advance,

Hi,

I subscribed yesterday a 50 euros/year offer for a 10to storage. Unfortunately, something went wrong during the synchro and I couldn't erase any folder from the hubic website (even with the synchro off on my mac). Thus, after many hours of hard try, I decided I should maybe close my account and start a new one. But I wouldn't want to pay the 50 euros twice. I tried to registrer again and I have an error message. Can you please help?
Thanks,
Antoine
Hello,

According to my informations, your account is on 10Tb quota.
In otherwise, thank you to contact a advisor by following this process: https://forums.hubic.com/showthread....eam-on-Private

Have a good day.
Best regards,

antoinelgd
02-04-2016, 08:08 AM
Hi, Can you please respond by request waiting for an answer for days?
Thanks in advance,

Hi,

I subscribed yesterday a 50 euros/year offer for a 10to storage. Unfortunately, something went wrong during the synchro and I couldn't erase any folder from the hubic website (even with the synchro off on my mac). Thus, after many hours of hard try, I decided I should maybe close my account and start a new one. But I wouldn't want to pay the 50 euros twice. I tried to registrer again and I have an error message. Can you please help?
Thanks,
Antoine

philmoock2
01-28-2016, 09:56 PM
Merci de répondre

C facile de dire qu'il n'y a que le forum...................
Ne peux rien récupérer et bosser dans ma société depuis 8 jours!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
philmoock@identix.fr

xavierh
01-05-2016, 12:29 PM
Quote Originally Posted by Eric Szaleniec
Bonjour,
et je vous confirme qu'aucun retour par mail ne m'a ete fait depuis, et que donc je me vois dans l'obligation de passer a la seconde phase: la plainte officielle.
Bonne annee.
Bonjour Eric,

Une réponse vous a été apportée ce jour par ticket.
Merci d'en prendre connaissance et de répondre sur le ticket directement si besoin afin que le conseiller puisse prendre connaissance de votre retour.

Bonne journée.
Cdlt,

Eric Szaleniec
01-04-2016, 10:27 AM
Bonjour,
et je vous confirme qu'aucun retour par mail ne m'a ete fait depuis, et que donc je me vois dans l'obligation de passer a la seconde phase: la plainte officielle.
Bonne annee.

xavierh
12-24-2015, 10:34 AM
Quote Originally Posted by Eric Szaleniec
2x Comptes HUBIC ouvert il y a 2 mois, toujours pas accessibles.
Aucun contact de team HUBIC en "private" ou forum.
Aucun contact de team HUBIC malgre les relances par team TELECOM/tickets.
Rien, nada, s'en foutent en fait.
Je vais devoir passer a la maniere forte et passer devant les mediateurs de la republique?
.
Bonjour,

Je vous prie de nous excuser pour la gêne occasionnée.
Je vous confirme que votre demande a été transmise aux administrateur et qu'un retour par mail vous sera fait dans les plus brefs délais.

Bonne journée.
Cdlt,

Eric Szaleniec
12-17-2015, 02:43 PM
2x Comptes HUBIC ouvert il y a 2 mois, toujours pas accessibles.
Aucun contact de team HUBIC en "private" ou forum.
Aucun contact de team HUBIC malgre les relances par team TELECOM/tickets.
Rien, nada, s'en foutent en fait.
Je vais devoir passer a la maniere forte et passer devant les mediateurs de la republique?
.